Yra daugybė automobilių, kurie atsitiktinai ar reklaminiais sumetimais siejami su vienais ar kitais žymiais žmonėmis. Pavyzdžiui, „Aston Martin“ yra Džeimso Bondo automobilis – „Alfa Romeo“, „Ford“ ir daugybė gamintojų bandė perimti šią rolę, tačiau nesėkmingai. Steve‘as McQueenas asocijuojamas su „Ford Mustang“, Chuckas Norrisas – su „Dodge“ pikapais (o pastaruoju metu aktyviai filmuojasi „Fiat“ reklamose). Tuo tarpu Jackie Chanas – su „Mitsubishi“. Jų draugystė truko labai ilgai – net 30 metų.


Viskas prasidėjo dar aštuntajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje, kuomet J. Chanas pasirašė sutartį su „Mitsubishi“, kad jo filmuose, kiek įmanoma, bus naudojami tik šie modeliai. O kai kurie jo filmai buvo ne šiaip susiję su „Mitsubishi“ – pavyzdžiui, 1995-aisiais pasirodęs „Thunderbolt“. Jame J. Chanas vaidina „Mitsubishi“ gamyklos darbuotoją, kuris tampa automobilių bandytoju ir išgelbėja savo seserį nuo „Nissan Skyline“ vairuojančių gatvės lenktynininkų gaujos.


1998-aisiais „Who am I“ filme J. Chano charakteris vairuoja „Mitsubishi Lancer Evo“. Siaurose Amsterdamo gatvėse manevringas japoniškas automobilis pabėga nuo tunto trečios serijos BMW bei „Rover“ modelių, o kaskadininko atliktas triukas įsiparkuojant į statmena eile stovinčių automobilių eilę yra matytas kiekvieno automobilio entuziasto ir net praėjus dvidešimčiai metų po filmo pasirodymo atsimenamas. Tiesa, nors pačią iškarpą yra matę daugelis, tačiau iš kokio ji filmo, atsakytų mažai kas.


Video: 

 

Daugiau nei dvidešimt metų vyko „Jackie Chan Cup“ pavadintos varžybos, į kurias susirinkdavo žymūs Azijos žmonės ir varžydavosi sportui paruoštais „Mitsubishi“ automobiliais. Tos varžybos vykdavo Makau trasoje, o 2004-aisiais persikėlė į Šanchajų.


Kinų aktorius taip pat yra „Team Ralliart China“ komandos garbės direktorius, o „Mitsubishi“ sporto divizija – „Ralliart“ – 2005-aisiais sukūrė 50 „Jackie Chan Special Edition“ „Mitsubishi Lancer Evo IX“ versijų. Jų kaina antrinėje rinkoje yra kur kas didesnė nei bet kurio eilinio „Lancer Evo“.


Vėliau, atėjus krizei ir „Mitsubishi“ atsisveikinus su vienu modeliu po kito, partnerystė pamažu slopo ir nunyko, o viso J. Chanas su „Mitsubishi“ bendravo 30 metų.


Automobilių gamintojas kinų aktorių pasirinko dėl jo greičio, aštrumo, stiprumo ir ištvermės – būtent tokie yra „Mitsubishi“ automobiliai. Arba bent jau buvo tokie bendradarbiavimo metu. „Mitsubishi Eclipse“, 3000GT, „Lancer Evo“ – japonų gamintojas sukūrė ne vieną modelį, kurio plakatai kabojo ant vaikų kambarių sienų. Tačiau šiandien „Mitsubishi“ yra parduotas „Nissan“ bei savo automobilių gamoje turi vieną pikapą, porą morališkai senstelėjusių visureigių ir porą naują savo vietą rinkoje nelabai randančių krosoverių.