Paskutinis sausio šeštadienis ralio mėgėjų kalendoriuose užbrauktas kiekviename kalendoriuje. Tai – pirmojo didelio Lietuvoje vykstančio automobilių sporto renginio, žiemos ralio, diena. Lietuviai įpranta, kad žiemos ralis pamažu tampa įšalusio žvyro raliu, ne išimtis ir šiemet.


Sniegas, šaltis, arbata termose ir kelios dešimtys greičiausių Lietuvos ralio ekipažų, praskriejančių įspūdingais Aukštaitijos keliais, o vakare – pirtis ir vakarojimas pamiškės sodyboje. Taip dažnas sporto gerbėjas įsivaizduoja žiemos ralį, tačiau šiais metais tokiai idilei iškilo nemenkas iššūkis: dar penktadienį, dieną prieš ralį, oro temperatūra buvo aukščiau nulio, o sniegą ant kelio įžvelgti galėjo ne kiekvienas optimistas. 


Vis tik ralio organizatoriai nepamiršo užsakyti oro ir naktį iš penktadienio į šeštadienį visą Aukštaitiją nuklojo kelių centimetrų storio sniegas, o ralio rytą pasitiko neigiama temperatūra. 
Pats ralis padovanojo ne vieną gražią akimirką: dėl storos sniego dangos sportinių automobilių padangų dygliai pirmuose greičio ruožuose ne visur pasiekė ledą, tad buvo labai slidu. Tai reiškia, kad netrūko nei įspūdingų epizodų, nei avarijų. Nemažai gražių vaizdų užfiksuota šiame video
 

„Halls Winter Rally“ kulminacija buvo geresnė nei buvo galima tikėtis. Ralyje su techniniais nesklandumais susidūrė pirmoje pusėje pirmavęs Martyno Samsono ir Mindaugo Varžos ekipažas su BMW M3X, o tada į priekį išsiveržė Benediktas Vanagas su Mindaugu Čepuliu bei Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu. Jie važiavo taip greitai ir konkurencingai, kad finiše, po septynių greičio ruožų, rezultatas buvo lygus: 48 min. 17,10 sek. Atitiko net šimtosios sekundės dalys!


Žiemos ralio nugalėtoją sprendė ne tik rezultatas, bet ir Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) taisyklės. Jose parašyta, kad esant lygiam rezultatui nugali tas ekipažas, kuris greičiau įveikė pirmą greičio ruožą, tad pergalę šventė B. Vanagas. Beje, jis su M. Čepuliu ralyje važiavo pirmą kartą.


B. Vanagas, ką tik įveikęs 9 tūkstančius kilometrų Dakaro ralyje ir iš jo grįžęs tik kelios dienos prieš žiemos ralį, įrodė, jog šiuo metu jo sportinė forma – aukštame lygyje ir 5 valandų laiko ar 30 laipsnių temperatūros skirtumai tarp Lietuvos ir Argentinos jo važiavimui įtakos nepadarė. To iš jo tikėjosi retas ralio gerbėjas, juk dalyvių sąraše buvo ne tik M. Samsonas ar G. Notkus, bet ir Vytautas Švedas su Žilvinu Sakalausku ar po pertraukos sugrįžęs Ramūnas Čapkauskas su Tomu Šipkausku. Tačiau pastarieji lenktynininkai neprilygo lyderiams.


B. Vanago ir G. Notkaus kovą dar įdomesne daro tai, kad abu ekipažai susidūrė su techninėmis problemomis. Šeštame greičio ruože G. Notkus finišavo trimis ratais – posūkyje nusimontavo viena padanga, tad dalį GR jis turėjo įveikti mažesniu tempu. B. Vanago „Škoda Fabia R5“ tame pačiame greičio ruože lūžo priekinis kairys amortizatorius, tad kiekvienas posūkis į dešinę pusę tapo dideliu iššūkiu.


Trečias „Halls Winter Rally“ finišavo R. Čapkauskas, nuo lyderių atsilikęs 39,8 sek. Ketvirtas – Vytautas Švedas (+41 sek.), penktas – Jonas Pipiras (+3 min. 28,9 sek.). Viso finišą pasiekė kiek daugiau nei pusė – 15-a iš 25-ių startavusių ekipažų.