Jeigu vairuojate 300 tūkst. eurų vertės automobilį, greičiausiai turite vieną kitą panašiai kainuojantį aksesuarą – laikrodį, grandinėlę ar kitą papuošalą. Tačiau jeigu tas 300 tūkst. automobilis yra „Bentley Bentayga“, galite jaustis saugūs – britai pagalvojo, ką daryti su jūsų brangenybėmis.


Daugelis automobilių gamintojų turi specialius tobulinimo padalinius. Vieni užsiima sportiškų versijų kūrimu, kaip BMW M ar „Audi“ RS, kiti – išskirtinių modelių ar komplektacijų kūrimu. Vieni automobiliai gali būti pritaikyti medžiotojams ir bagažinėje talpinti visą šiam pomėgiui reikalingą įrangą („Land Rover Range Rover“), kiti – specialiai šunims sukomplektuotą bagažinę („Nissan X-Trail“) ir t.t.


„Bentley“ čia ne išskirtinis – britai turi tobulinimo padalinį „Mulliner“. Ir jo inžinieriai sugalvojo, kad klientai savo automobilyje gali norėti... Seifo.


Jis įmontuotas centrinėje konsolėje – porankyje. Kubo formos seifas pagamintas iš dideliame slėgyje apdoroto aliuminio, o jį atverti galima tik naudojant pirštų atspaudų skaitytuvą. Tad tik vairuotojas ar kitas autorizuotas asmuo gali seifą atidaryti. Arba tas, kuris atsineš vairuotojo pirštą.


Seifo viduje yra USB bei AUX jungtys, tad jame galima saugiai palikti išmanųjį telefoną, o jis toliau liks prijungtas prie automobilio multimedijos. Taip užtikrinama, kad jums važiuojant telefonas liks saugus ir keleiviai į jį nesikėsins – juk jeigu išlipate iš automobilio, kam jums prie multimedijos prijungtas išmanusis?


„Mulliner“ pasiūlymų sąraše yra ne tik seifas. Super prabangus SUV gali būti komplektuojamas su specialiai jam „Breitling“ įmonės pagamintu mechaniniu laikrodžiu, kainuojančiu apie 200 tūkst. eurų. Kaip atrodo papildomos komplektacijos atributas, kainuojantis beveik tiek pat, kiek ir pats automobilis, pamatyti galite čia. Galima neabejoti – jeigu koks nors „Bentayga“ turės ir seifą, ir „Breitling“ laikrodį, būtent jį reikės nuiminėti ir dėti į saugyklą kiekvieną kartą paliekant automobilį viešoje vietoje.


„Bentayga“ yra didžiausias individualizavimo galimybes visoje „Bentley“ gamoje siūlantis automobilis. Jis turi net keturias jėgaines: V8 ir W12 benzinines, dyzelinę (kai kuriose rinkose) bei „plug-in“ tipo įkraunamą hibridinę. O tobulinimo padalinys „Mulliner“ turi atrištas rankas ir siūlo vieną prabangų aksesuarą po kito – galite neabejoti, kad seifas yra tikrai ne paskutinis. Jeigu „Rolls-Royce“ teigia, kad į jų automobilius klientai gali įmontuoti tai, ką tik leidžia fantazija, tai juos sparčiai vejasi „Bentley“.