Ant „Audi“ automobilių bagažinės dangčio žinomi keturi svarbūs žymėjimai. Tai „Audi“ logotipas, modelio pavadinimas (A6, Q3, S4 ir t.t.), variklio kodinis pavadinimas (TFSI, TDI ir t.t.) bei darbinis tūris (1.8, 2.0 ir t.t.). Pradedant su naujuoju „Audi A8“, vienas šių žymėjimų keičiamas – variklio darbinis tūris dabar bus įvardijamas kitaip.


Vietoje 1.8 TFSI ar 2.0 TDI matysime 50 TFSI, 30 TDI ir panašius dviženklius skaičius. „Audi“ atstovai teigia, kad variklio darbinis tūris populiarėjant elektromobiliams nebetenka prasmės – elektriniuose varikliuose neegzistuoja tokia sąvoka. Tai analogiška ir „plug-in“ hibridams, tad vietoje darbinio tūrio ant „Audi“ automobilių bus žymima galia.


Tačiau 30, 45 ar 70 reikš ne tai, ką galima pagalvoti išvydus šiuos skaičius. Tai – ne vienu nuliu sumažintas arklio galių skaičius ir skaičius 45 TFSI nereiškia 450 AG išvystančio TFSI variklio. Naujieji skaičiai bus tik galios išraiška specialiu koeficientu: pavyzdžiui, 81-96 kW galios išvystantys automobiliai bus žymimi skaičiumi 30, 169-185 kW – 45, o 70 ženklą turės tie „Audi“ modeliai, kurių variklių galia viršija 400 kW. Ženklų bus ir daugiau – jie, manoma, keisis kas 5.


Tokį sprendimą suprasti kiek sudėtinga, tačiau tai dar ne viskas. Taip, „Audi A3“ ir „Audi A3 E-tron“ galia dabar bus žymima vienodu matmeniu, tačiau taip bus ne visiems „Audi“ modeliams: sportiški S ir RS modeliai išlaikys senąjį žymėjimą pagal variklio darbinį tūrį.


Pirmas „Audi“ automobilis, paženklintas pagal naująją sistemą, bus šiemet debiutuosiantis reprezentacinis sedanas A8 su 6 cilindrų 3,0 l TDI varikliu. Jis išvysto 210 kW, tad ant šio automobilio bagažinės dangčio išvysime „Audi A8 50 TDI“.


Verta pažymėti, kad tokia logika nauja tik Europoje ir JAV. Indijoje ir keliose pietryčių Azijos valstybėse toks žymėjimas naudojamas jau ne vienerius metus.


„Audi“ logika yra kitokia nei didžiausio konkurento – BMW. Jeigu „Audi“ visame pasaulyje pereis prie žymėjimo pagal galią, tegul ir pritaikius keistą koeficientą, tai BMW dar šio tūkstantmečio pradžioje perėjo prie kitokio tipo žymėjimo. Nors BMW ant bagažinės dangčio vis dar turi užrašus 318i, 528i, 535d ir pan., jie neturi nieko bendro su darbiniu tūriu, kaip kad buvo praėjusiame tūkstantmetyje. Dar prieš dešimt metų visiems buvo aišku, kad ant 1995-aisiais pagaminto BMW esantis užrašas 528i reiškia, jog po jo kapotu tūno 2,8 l darbinio tūrio jėgainė. Tačiau jeigu pamatote 528i užrašą ant naujausio BMW „penktuko“, galite būti tikri, kad po jo kapotu – 2,0 l variklis. 


Tuomet kuo 528i skiriasi nuo 520i, kuris irgi turi 2,0 l variklį? Be konstrukcinių pakitimų, svarbiausias skirtumas yra galia – 528 išvysto daugiau arklio galių nei 520. Taip pat kaip ir 325d išvysto daugiau arklio galių nei 320d, nors po jų kapotu tūno tiek pat vietos užimantys varikliai.