Audi A4 B8 1.8 TFSI Atsiliepimai

Audi A4 2012
Darbinis tūris:
1.8 l
Galia:
88 kW
Degalų tipas:
Benzinas
0-100 km/val:
10.8 sek
Vid. degalų sąnaudos:
6.6 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 5 -4
Vidutinis vertinimas: 3.5
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (9)

Audi A4 B8 2.0 TDI, 2009m.

2017-04-15
Ekonomija pigios dalis
Jokiu trukumu

2,0 105 tdi pujkus auto tik pirk reikia su tikra rida

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A4 B8 3.0 TDI Quattro Tiptr., 2009m.

2017-02-12
Quattro
traukos

Geras auto

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A4 B8 1.8 TFSI, 2012m.

2016-11-04
dizainas, grozis, patogumas
nuejo pompa, pradejo ryti tepala, meta keista duma su degesiu, 400km sunaudoja 1 litra tepalo. Rida tik 100tuks km.

Turiu automobilį Audi a4 2010 1.8TFSI, kai pirkau buvo rida 0 iš salono, dabar jau 100 tūkst. kr pravažiavusi, na ką galiu pasakyti linksmas automobilis, gražus, tikslus kelyje viskas gerai bet ir nuotykių nevieną turėjau, ant 40 tukst km nuejo guolis, ant 70 tukst km vandens pompa, sugedo posukis veidrodelyje, dabar turi udar rimtesne problema, pradejo duminti ir mesti keista duma su degesiu! nezinau net kas dedasi 400km sunaudoju 1 litra tepalu, vesiu i servisa ieskoti problemu nes jau galekas kaip matau po 100tuks km, taip pat grandine keiciant girdejau labai daug itempeju brangus reikalas pasiekus 150tuks km, zodziu daug reikalu. Jei turiu bendraminciu ar kas turit toki pati automobili parasykit man i mindaugas86125@gmail.com gal kas buvot susidure su kazkuom panasiu

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A4 B8 1.8 TFSI Multitronic, 2011m.

2015-10-01
Talpi bagazine. Del vaziavimo nieko blogo pasakyt negaliu, greiti isvysto gerai, pavaru perjungimas svarus, ant kelio laikos kap ilietas. 190 greitis net ir nesijaucia, mieste kuro sanaudos 11-12 litru, greitkeliu apie 7 litrus 100 km.
1- tepalo papildymai!!! Tiems, kas megsta pagazuot, teks daznai ta daryt.. 2- rasoja zibintai, bet po iszdiovinimo lyg praejo. 3- susluzo variklio valdymo blokas. Ant sviesoforo uzgeso ir viskas. Gerai, kad pavyko greit patraukt masina nuo sankryzos. 4- girdzda plastikas durelese. O musu keliuose tai isivaizduojat, per smegenis kala. 5- Pavaru deze stringa jungiant galine pavara, pora kart net uzgeso.

Pries tai vazinejau su Opel Astra kupe 1.8, emiau is ranku, per du eksploatacijos metus jokiu problemu, bet pries naujus metus nusprendziau pakeisti automobili. Rinkausti tarp merso c180 ir Nissan tiana. Pasitaike uzmatyti A4 ir po keliu dienu as ja jau turejau nusipirkes. Pirmas ispudis po opelio buvo teisog pritrenkiantis, triuksmo izoliacija auksciausios klases, super dizainas ir salono apdaila, visi mygtukai salia, nereikia niekur toil siekti (isskyrus kondicionieriu, jei pavaros parkavimo rezime, tai nepatogu reguliuoti salono temperature ir ijungti sedyniu sildyma). Su muzika viskas tvarkoj, niekas nebarska.
Bet yra vienas bet.. aprasau prie minusu.
Priejau isvados, kad ipatingu patikimumu nepasizymi, pazistami, kas susidure, palaiko tokia mano nuomone. Automobilis gal labiau geresniems keliams, kiekviena duobe palydima smugio. Vienu zodziu nepasigaukite ant dizaino ir neskubekite. Pasivazinesiu dar kiek su sita ir imsiu nisana. Nieko izeisti nenorejau, cia grynai mano nuomone.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A4 B8 1.8 TFSI Multitronic, 2011m.

2015-09-22
Komfortas, valdymas, garsas, šviesa, lietaus jutiklis, dinamika, graži išvaizda, gražus interjeras, labai patogus vairas
Tai kad nera tu minusu. Brangokas servisas? Bet su kuo palyginti? Jei su tokios pat klases automobiliais, tai vargu ar daug brangiau. Buvo toks atsitikimas su servisu – sulanksciau viena valytuva (valiau kapota nuo lapu, atidariau, ji, tada atlenkiau valytuva, pamirsau ji grazint I pradine padeti ir uztrenkiau kapota). Zinoma kvailumas, nera ko kaltint, bet valytuvas sulankstytas,. Servise pasake, kad pataisyti neimanoma, reikia pirkti nauja. Suabejojau ta diagnose ir isvaziavau. Oras sausas psaitaike kaip tik, tai taip ir liko. Pakol sis bei tas, prasidejo lietus, valytuvas suveike ir subraize stikla. Paprasiau pazystamo (ne mechaniko), tai jis per 10 min be jokiu specialiu instrumentu man ta valytuva istiesino. Tik va apmaudu, stiklas subraizytas liko. O del serviso tai namalonus jausmas liko.

Automobili rinkausi is daugybes modeliu (japonu, korejieciu, vokieciu, prancuzu), bet kai sedau I audi ir pravaziavau, iskart supratau, kad kito auto nepirksiu – isimylejau :) Pries tai jau praktiskai buvau apsistojus ties opel insignia. Pasirinkimu dziaugiuosi jau pora metu. Pirkau metu senumo masina.
Dinamika, stabilumas kelyje, posūkiuose, valdymas - viskas aukščiausiu lygiu. Labai gražus interjeras ir kokybiska apdaila. Triuksmo izoliacija A6 yra tikrai daug geresne, bet cia taip pat nera blogai
Ilgose kelionese nepavargsti, turejom 2.5 tukst km i prieki vienu prisedimu be nakvyniu (du vairuotojai) ir tiek pat atgal, labia komfortabilu, sedynes patogios, daug vietos ir prieky ir gale.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A4 B8 1.8 TFSI Multitronic, 2012m.

2015-09-18
Dizainas, valdymas, komfortas, malonus, bet vis tik teplus salonas. Visumoj mašina yra gera, jei turite pakankamai lesu ir be alkuniu grauzimo vaziuojate I servisa ir mokate tiek, kiek reikia, tuomet viskas tvarkoje. Pirmieji 3 metai yra viskas gerai ir mašina trimitavo visai nieko, išskyrus, kad benzino daug)))
Benzino ir tepalo sanaudos. Jei esat greito vaziavimo megejai, tepalo ir benzino jinai suvalgys kaip sunkvezimis. Ekonomiskumas nera sitos masinos savybe. Tas past pasakytina apie servisa ir detaliu keitima. Del dazu – yra reikaliukas su arka galinio kairio sparno – pas mus buvo trys nuskilimai ten ir pas kitas analogiskas masinas ta pati matem ne karta. Jus isivaizduokit nuostaba, pamatyti lygiai ta pati ant kitos tokios masinos korpuso, kuriai tada tik trys menesiai buvo

Automobilis puikiai valdomas, gera vairavimo kokybe, ir viskas beabejo gerai, kol jus neprisuksit 100000 km. Nuo 80000 iki 100000 km viskas buvo puiku. Faziu reguliatoriaus kanalas – tepalai eme teketi – po lasa, ne tragedija, taciau vis viena netvarka. Pazystamas dyleris sake, kad tai sito modelio liga ir reikia metalini kanala keisti plastikiniu. Taip pat labai aukstos lempuciu kainos, nors realiai jas nusipirkus pakeisti galima ir paciam – kokiam keturiolikmeciui iveikiamas darbas. Taip pat tekejo pompa – per pora sav. iseidavo antifrizas. Zodziu pakalbejus su kitu vokieciu savininkais (bmv, mersu) laidos po 2010 ir visi sako, kad deja kokyke jau nebe tokia, kaip budavo anksciau. Taigi jei yra sioks toks biudzetas isskirtas, rekomenduociau pagalvoti apie kitus variantus, kad paskui su ja nesikankinti. Siaip is vokieciu tai visi gria vw.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A4 B8 2.0 TFSI Quattro, 2012m.

2015-06-23
Kokybiskos apdailos medziagos, niekur negirgzda. Galingumas leidzia greiteti labai dinamiskai. Labai patogus suktukai-mygtukai mago reguliavimui ant vairo. Labai patogus ir centrinis suktukas paneleje – malonu skrolinti per aplankus atminties krotoj. Viskas po ranka, jaucias kad daryta telkiant demesi i vairuotojo patoguma.
Buvau pramuses radiatoriu. Esant snygiui nepravaziuot – uzstringa, pakankamai zema. Smulkmenas bagazineje nera kur padet – ridenasi po grindis. Silpnokos tolimos sviesos, reik pagalvot apie papildomas.

Persedau i Audi 4 is Skodos superb II 1.8. Persedau samoningai, nes supratau, kad nereik man tiek vietos bagazinej ir kojoms galinese sedynese. Visu kitu skoda man tiko, patikima, praktska, grazi (del skonio nesigincijam). Audi pasirode esanti gerokai zemesne. Sedynes neitin aukstai pakelia vairuotoja nuo grindu. Issesti ir islipti neitin patogu, procesas panasus i isirangymas po vairu ir jei zmogus didesniu gabaritu, tai suprantat… Pats isorinis vaizdas masinos ne smulkus, bet del savo formu jis neatrodo déjà kaip biznio klases lygio. Masina atrodo neitin didele ir neitin rimta. Kelyje gerbia, bet nepasakytum, kad labai.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A4 B8 1.8 TFSI Multitronic, 2012m.

2015-05-26
Grazi masinyte, manevringa, paklusni. Stabili kelyje. Labai patogi ilgoms kelionems. Optika nakti tiesiog dziugina.
Deja isgirtosios vokiskos kokybes kaip ir nera. Tiketasi buvo daugiau tiesa sakant is vokieciu, bet gal nebe tie laikai.

Automobili rinkausi, taipsakant del dusios. Pirmais metais net labai dziaugiausi. Bet dabar pasakaite baigesi. Is pradziu smulkmenos. Oficialiu atstovu techninis aptarnavimas brangus ir neitin kokybiskas. Tas issprendziama savarankisku detaliu pirkimu ir asmeniniu dalyvavimu servise, kai atliekami darbai. Toliau – uzsikirto vairas. Papasakojo man apie dulkes ir purva musu keliuose – del to visos bedos. Bet tai yra butent А4 и Q5, per daug nesigilinau. Pakeite ka reikejo ir tiek to. Toliau tapo dar linksmiau. Ties 40 tukst km. pradejo gaust rato guolis. Teko keisti. Detale plius darbas. Ties 48 tukst km mire pompa. Gedimas ivyko toli nuo namu. Taigi vel sanaudos. Ties 51 tukst km. nutilo konderis. Pasirodo sugedo kondicionieriaus slegio daviklis. Vel keitimas. Ko dar laukti is vokiskos auto, kuriam dar nera 3 metu, as jau nezinau ir tiesa sakant bijau. Pasiklausius gandu, sekanti beda gali but pavaru deze arba vaziuokle. Tai kad dziaugtis mazai kuom.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A4 B8 2.0 TFSI Quattro Line S tronic, 2013m.

2015-03-10
Dizainas is kartos I karta tampa vis geresnis. Triuksmo izoliacija. Apdailos medziagos. Dinamika ir valdymas. Priekiniai zibintai puikus – tiek dizainas tiek ir funkcionalumas. Ergonomika – vokiska :) Patogios sedynes, tolimoj kelionej nepavargsti.
Islaikymo kastai pakankamai dideli, tenka sita pripazinti premium klases ipatuma. Megsta tepala – kol kas puse litro 10-ciai tukst., daugiau nedapylinejau.

Klasikinis vokietis, graziai sukirpta masina. Is esmes valdymas, vairavimas sukelia teigiamas emocijas. Kelyje laikosi puikiai, ypac su vasarinem padangom 245-45-17, gal kiek ir kietoka, bet uztat posukiuose, manevruojant ir stabdant is auksciau – nera ko pergyventi.
p.s. metai kaip turiu, 13 su trupuciu prisukau. Vaziuoja normaliai, technikine praejau sekmingai. Tepala pasikeiciau i Mobil-1. Pakabos diagnostika, variklio darbas – viskas tvarkoj, praktiskai kaip nauja auto,
Degalu sanaudos ne visai sutampa su zadamom, ypac mieste. Buna ir iki 13-14 litru daeina. Pilu paprastai 95-ta.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2012/05 - dabar (2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017)
Jei iškilo klausimų, rašykite čia
Darbo laikas: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“

Klausimai ir komentarai