Renault Espace IV 1.9 dTi Authentique Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.9 l
- Galia:
- 72 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 15.0 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 6.6 l
Atsiliepimai (8)
Renault Espace IV 2.2dCi Privilege, 2005m
Važinėju dar per trumpai,kad galėčiau ką nors protingo patarti,tačiau persėdus iš OPEL VECTRA C,jausmas nepalyginamas,ne važioji,o skrendi,vietos galė net per daug,opelio sedane vietos visur trūksta,kol kas atsiliepimai tik geri.Prašysiu po metų eksplatacijos.
Renault Espace IV 1.9 dTi Expression, 2000m
Tai pats patikimiausias auto, važinėju 7m. Neturiu jokių problemų, 1.9dti tai neužmašamas variklis, pigus išlaikymas, kaip golfo ir niekad nebus ant kėbulo rudžių
Renault Espace IV 2.0T 16V Expression, 2004m
IV Espace turiu jau metus laiko. 2.0T benzinas, mechanine 6 pavarų greičių dėžė, visi elektriniai langai, cruise control, panoraminis stogas (veikaintis). Pravažiavau 11000 km. Manau, galiu pasidalinti savo įspūdžiais.
Geras matomumas, palyginus su III. Sedeti taip pat patogiau, reguliuojasi sedynes visomis kryptimis, vairas taip pat. 2.0T variklis traukia nepalyginamai geriau uz senaji 2,0 8v. Aisku, neramina turbina, bet ant benzininiu varikliu ji retai genda. Tepalus keiciu kas 10000 km., elf 5w40.
Tvarkyti pakaba - paprasta ir patogu, geriau negu III. Trumpos pavaros. Labai nusivyliau.
Paziureti tepalo lygi su matuokle, jei yra variklio dekoratyvinis gaubtas - labai sudetinga. Jei reikia dapilti tepalo - turi tureti leika, ir be to nuimti salono oro filtro korpusa. Paciam keiciant tepalus ir nusukus tepalo filtra - visas tepalas kuris liko filtre isbegs ant variklio korpuso.
Pasikeisti perdegusia lempute priekinele lempoje - turi nuimineti visa fara. Nera sudetinga, bet reikalauja spec irankiu.
Daiktu pasidejimo vietu maziau, negu III. Man truksta detuviu po sedynemis, nesuprantu, kam padaryta akiniu detuve vairuotojo puseje virs lango, nes jokie akiniai ten netelpa :) detuves priekyje ant torpedos nelabai patogios, jei reikia vairuotojui ka nors is ju paimti - maiso vairas. Detuves duryse - mazesnes nei III. Pasidejimas bagazineje (irankiu detuvese sonuose) - taip pat mazas, palyginus su III.
Vietos keleiviams - maziau negu III. As turiu galvoje modelius, kur antros-trecios eiles sedynes stovi ant begiu, ne fiksuotos. Labai didelis minusas man - nesisukiojancios 360 laipsniu kampu vairuotojo ir/arba keleivio sedynes.
Na ir bendrai automobilio ispildymas - kazkur buvo rasyta, kad isardzius Espace IV 90 proc. detaliu galima atiduoti antriniam perdirbimui. Taip ir yra, surinkimo kokybe ne pati geriausia, ir medziagos ne pacios auksciausios klases. Pastovi liga - atsiklijavusios torpedos plasmases, barskalas.
Mano isvada - neskubekite pirkti IV, jei turite normalu III Espace.
Renault Espace IV Gr 2.2dCi Privilege, 2004m
Pagaliau isigijau reno GRANDĄ 2.2 cdi 6 bėgiu jis šiek tiek didesni už paprasta expeisa, bet tai daug ka reiškia pervežant daiktus.Geras aut.dalys dėl didelės pasiulos labai pigios,laiku keičiami tepalai ir variklis važiuos.Keičiau pakaitinimo žvakes pats 20 min darbo, turbo šlana patrunpinau 2 cm. dėl skilutės 20 min darbo. ABS daviklis nekontaktavo. ir viskas tvarkoje.kuro sanaudos iki 7,5 litro.kablys labai pravercia priekaba ir saugumas iš galo. Lbai patogus expeisas GRANDAS
Renault Espace IV 2.0dCi Latitude, 2009m
Ilgai svajojau apie šį automobilį, ir mano noras išsipildė, taigi noriu su jumis pasidalinti savo įspūdžiais. Variklis 2.0 dyzelinis, 131 arklių. Mechaninė pavarų dėžė, 6 bėgių. 5 bėgių galima važiuoti net 50km/val. Elektroninis prietaisų skydelis, ksenoniniai žibintai su priešrūkiniais. Kritulių jutiklis, panoraminis stogas, kondicionierius, su klimato kontrolė, el. langai, el veidrodėliai, kruizo kontrolė, greičio ribotuvas, galiniai parktronikai, ESP, CD keitiklis, bluetooth(galima prijungti telefoną), navigacija. 7 sėdynės, 5 iš jų galima išimti ir statyti bet kur, visi su savo apsaugos diržais ir reguliavimus. Reguliuojamas vairas. Puikus matomumas, važiuoji kaip akvariume, tik tavęs niekas nemato, o tu matai viską. Po pirkimo buvo padarytą pilną diagnostika, bet nieko neparodė. Automobilis buvo puikios techninės būklės. Neįskaitant eksploatacinių medžiagų, kurie buvo pakeisti iškart po pirkimo nieko nebuvo daryta, naujas variklis 2.0 Dci yra po restailingo ir neturi senų ligų. Espace tai ne automobilis, tai laivas, kuris plaukia ir daro tai labai komfortiškai. Visus kelio nelygumus sugeria taip, kad net nieko nesijaučia. Po pirkimo, išskyrus eksploatacinių medžiagų nieko nedariau, tikrinu servise kasmet! Labai patikimas automobilis.
Renault Espace IV 2.2dCi Expression, 2004m
Tai jau mano trečias Renault automobilis. Anksčiau galėjau apie ją tik svajoti, net negalvojau, kad kada nors turėsiu tokį automobilį, bet aš ja nupirkau. Pirktas prieš pora metu, Kauno turguje. Iškart po pirkimo supratome, kad su variklių kažkas ne taip. Servise išsiaiškinome, kad reikia remontuoti turbina. Pilnas atstatymas kainavo 340eu. Taip pat buvo pakeistas diržas su rolikais 130eu, visi filtrai, variklio pagalvė ir tepalai dar 120eu. Darbas kainavo 110eu. Išlaikymas ir remontas su detalėmis gana brangus. Problemos su variklių, elektriką šie automobiliai tikrai turi. Bet jeigu laikų viską prižiūrėti, tai to galima išvengti. Labai patinka panoraminis stogas, labai geras matomumas, visus matai, bet tave niekas, dėl gamykloje tamsintų langų. Muzika nebloga, bet aš ją keisiu, nes trūksta kokybiško garso. Yra 6 cd keitiklis. Man atiteko versija su 5 vietom, tai bagažinė tiesiog gigantiška. Galima viska sumesti kaip tik nori ir dar tiek pat vietos liks. Bendrai automobilis labai patinka, vairuoti ji tikras malonumas. Komfortiškas, originalus dizainas, labai erdvus salonas. Kol kas tikrai ne planuoji pirkti kitą mašina.
Renault Espace IV 2.2dCi Privilege, 2003m
Renault Espace 2003 2.2 dCi 110kW Privilege komplektacija. El. langai ir veidrodeliai, panoraminis liukas, uzsitamsinantis veidrodelis, ABS, ASR, ESP, krituliu, atstumo ir sviesos davikliai, borto kompas, padangu slegio davikliai, el. rankinis, uzuolaideles, juodos odos salonas, xenon automatiskai besireguliuojantys, 7 sedynes, 4 kilimos zonos su auto funkcija, ragai ir kebulas aliumas taip kad jokiu rudziu t.t. Vairuoju metai laiko. Pakeista tepalai, filtrai, remontuota uzvedimo kortele, vairo antgaliai abu ir viena vairo trauke, valytas EGR voztuvas 3 kartus (pats valiau, nieko nekainavo:)), bendros islaidos per metus 500 lt, nuvaziuota virs 15000 km.
Renault Espace IV Gr 2.2dCi Privilege, 2003m
Pirkau su variklio defektu. Pats prižiūrėjau kapitalinio remonto eigą. Pasidariau sau tvarkingą automobilį. Varikliui dabar priekaištų neturiu. Važiuoklė lepi, nemėgsta gruntinių kelių. Bet jos remontas paprastas ir nėra brangus. Kėbului priekaištų neturiu jokių. Plastiku ir aliuminiu apsiūtas cinkuotas rėmas. Didžiausi rūpestėliai kyla dėl elektronikos. Ratų oro slėgio davikliai, automatinis stovėjimo stabdis buvo atjungti gana greitai, nepripratau prie tokių privalumų. Dažniausiai pasitaikę elektronikos gedimai buvo susiję su kontaktų oksidacija. Ilgainiui tai pradeda erzinti.
Tai patogus, erdvus, talpus automobilis kelionėse ir pakankamai manevringas mieste, gera dairytis per kitų mašinų stogus.